8.12.09

kembali

Bismillahirahmanirahim..

SubhanAllah, Alhamdulillah, Allahuakbar..

Sudah lama saya membiarkan blog ini menyepi.
maafkan saya.
posting surgery yang baru masuk minggu kedua ini benar-benar menguji ketabahan dan kesabaran saya serta mengukur setakat mana pergantungan saya padaNya.
kelas tambahan, assignment yang banyak, kena marah [atas silap saya juga]
betul-betul menguji fizikal, mental, emosi dan rohani saya.
sehingga akal ini dipenuhi dengan 'surgery, surgery, surgery'..
astaghfirullah al-azim
betapa lemahnya saya.
jatuh tersungkur...

Alhamdulillah
akhirnya selepas 3 hari "berperang" akhirnya saya menjumpai solusi!

DIA! ^_^

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah

"..Ingatlah, hanya dengan mengingati Allah hati akan menjadi tenteram."[Surah Ar-Rad:28]



No comments: