19.5.10

pertemuan ruh

Bismillahirahmanirahim

setiap minggu saya menantikan pertemuan itu.
pertemuan ruh yang bukan hanya bermakna buat saya, tetapi juga sahabat-sahabat saya.
pertemuan yang bukan sekadar pertemuan, malah pertemuan yang menggerakkan saya kembali, yang memberikan saya motivasi, pertemuan yang mengingatkan saya pada Pencipta [Allah, Allah, Allah]
seteleh seminggu dihimpit dengan urusan dunia, pertemuan selama 2 jam itu cukup memberi peringatan kepada saya - siapa diri saya sebenarnya, apa sebab saya diciptakan dan ke mana saya ingin pergi selepas ini?
Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah.

Alhamdulillah!
dan jzkk kepada semua~

menantikan pertemuan seterusnya! ^_^

*dunia - persinggahan, akhirat - abadi
** suka sangat masa kak S kata ni - "kalau kita berpisah, perpisahan kita sementara, sebab kita nakkkkk sangaattttt jumpa lagi di syurga nanti. kalau kita masih di jalan ini, dan terus bergerak hingga akhir hayat kita, insyaAllah, apa yang kita inginkan itu akan tercapai" [senyum lebar :)]
***berusaha untuk tagging others too. insyaAllah :)

3 comments:

omio said...

KAK S?????ppuiiiyyyoooh!!!hahaahah

Anonymous said...

salam mai,umu tag mai neh..mai orang 1st umu tunjukkan blog ni..papehal mohon sumbangan dan teguran
ummu uia=)

maisarah said...

@sarah: hehehe. Kak S for short ^_^
@ummu : waalaikumusalam ummu. insyaAllah. jazakillah ummu!! rinduuuuu~ :)